The Hollywood Reporter ujawnia – jednak powstaje reboot serialu „The Office”. Kultowa amerykańska komedia jest na etapie „kompletowania ekipy scenarzystów”. Greg Daniels powtórzy sukces produkcji ze Stevem Carellem? Szykuje się coś wielkiego… That’s what she said;)
The Hollowood Reporter, powołując się anonimowe źródło, informuje, że „Greg Daniels zbiera już ekipę scenarzystów, by napisać nową wersję słynnej komedii stacji NBC”. Nowa wersja „The Office” nie ma jeszcze oficjalnie przypisanego żadnego studia, stacji telewizyjnej ani platformy streamingowej. Nieoficjalnie mówi się, że reboot przytuli Universal Television (NBCUniversal), czyli studio odpowiedzialne za kultowe amerykańskie „The Office”.
Chcesz więcej kultury? Pan Od Kultury zaprasza na Facebooka i Instagram
Nowa wersja The Office. „To nie będzie typowy reboot”
W Universal Television od dawna wspomina się o możliwym powrocie do „The Office”. Już w 2013 roku pojawiły się plotki o kontynuacji o dalszych losach pracowników firmy papierniczej Dunder Mufflin w Scranton. Stacja NBC planowała też wskrzesić serial z nową obsadą, ale projekt umarł w ciszy.

W jednym z wywiadów Greg Daniels (twórca amerykańskiego „Biura”) wspomniał, że nie interesuje go typowy reboot „The Office” z oryginalną obsadą. W nowej odsłonie bohaterowie będą prawdopodobnie istnieć w tym samym świecie co The Dunder Mifflin, ale „na pewno nie będzie to kopia pierwowzoru”. W rozmowie z The Collider w 2022 Daniels roku powiedział o „rozszerzeniu uniwersum na wzór tego, czym „The Mandalorian” jest dla świata Gwiezdnych wojen”.
Niewykluczone, że na ekranie zobaczymy również część dawnej obsady – zainteresowanie projektem w przeszłości wyrazili m.in. John Krasinski, Jenna Fischer, Angela Kinsey i Mindy Kaling – pisze Vouge.

Greg Daniels bierze się nie tylko za „The Office”. Obecnie pracuje nową wersją serialu animowanego „Bobby kontra wapniaki” (King of the Hill) dla telewizji Hulu.
Serial „The Office”, czyli amerykańska wersja brytyjskiego sitcomu wymyślonego przez Ricky’ego Gervaisa, był emitowany przez stację NBC w latach 2005-2013. Serial dostał nowe życie, gdy trafił na Netflix, regularnie utrzymując się w czołówce najchętniej oglądanych seriali. Przykładowo, w 2018 roku widzowie oglądali na Netfliksie „Biuro” przez 52 miliony minut, pokonując o 20 milionów minut serial „Przyjaciele”. To dlatego, gdy kilka lat temu platforma streamingowa Peacock chciała przejąć „The Office” na wyłączność (tytuł był w bibliotece Netfliksa), musiała zapłacić NBCUniversal 500 milionów dolarów za licencję.
Powstała też polska wersja „The Office PL” na Canal +. Dostępne są 3 sezony. Warto obejrzeć choćby dla genialnego Adama Woronowicza. A poza tym…
NO! GOD! NO, GOD, PLEASE, NO! NO!
Źródło” The Hollywood Reporter, NBC, Vouge
Chcesz więcej kultury? Pan Od Kultury zaprasza na Facebooka i Instagram